poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Prolog ; )


Vivienne ~


Drogi pamiętniku !

„Byłam na imprezie z Kate i moimi koleżankami z klasy. Bawiłam się świetnie, ale po jednym telefonie, mój humor całkowicie się zmienił. Dowiedziałam się, że moi, przepraszam nasi rodzice, nie żyją. A do tego musimy się przeprowadzić do Anglii, do ciotki, o której nigdy nie słyszałyśmy. Mamy porzucić miejsce, w którym się wychowałyśmy. Wszystkich znajomych, wszystkie wspomnienia. To tu przeżyłam pierwszą miłość, pierwsze załamanie spowodowane przez kłótnie z przyjaciółką. I teraz mam wyjechać, zostawiając za sobą najlepszy okres w moim życiu ? Nie wyobrażam sobie tego wszystkiego. ”



Katherine ~



Drogi pamiętniku !

„Byłam na dyskotece z siostrą i naszymi koleżankami. Impreza była super aż do jednej chwili. Zadzwonił do mnie zastrzeżony numer odebrałam i tu nagle dowiaduję się że nas rodzice zginęli  w wypadku samochodowym. To był dla mnie szok cały humor nagle minął w jednej minucie. Nagle cały świat legł w gruzach. Wszystkie marzenia  ważne decyzje po prostu przepadły. Dowiedziałam się ze musimy się przeprowadzić do Anglii no wię musiałam zerwać z moja prawdziwą miłościa. To był najgorszy dzień w całym moim życiu.”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz