środa, 8 sierpnia 2012

Rozdział 2 cz. 2


PRZECZYTAJCIE NOTKĘ POD ROZDZIAŁEM !!

~Oczami Viveinne~

Po powrocie do domu zaczęłyśmy się przygotowywać na imprezę. Wziełam prysznic, umyłam, wysuszyłam i  wyprostowałam włosy. Stanęłam w samej bieliźnie przed lustrem i zaczęłam przyglądać się swojemu odbiciu. W lustrze zobaczyłam przeciętną dziewczynę. Proste, brązowe włosy z blond pasemkami, niebieskie oczy, mały noc i pełne usta. Jestem średniego wzrostu, co prawda jestem szczupła, ale to nic nadzwyczajnego. Chwilę przyglądałam się swojemu odbiciu, aż w końcu postanowiłam dokończyć przygotowania. Ubrałam wcześniej przygotowany strój.  Zrobiłam mocny makijaż i byłam gotowa do wyjścia. Poszłam zobaczyć jak radzi sobie Kate, ale na górze jej nie było, więc zeszłam na dół do salonu. Tak jak myślała, siedziała gotowa na kanapie.
- Hej. Gotowa .? - zapytałam.
- Tak. Czekam tylko na El, bo miałam ocenić jak wygląda - odpowiedziała.
- Aha, spoko. - powiedziałam i usiadłam koło niej na kanapie.
Po niecałych 5 minutach, zeszła El. (ostatni) Wyglądała zjawiskowo.
- Wow. Wyglądasz niesamowicie.  - powiedziałyśmy razem z Kate.
- Naprtawdę ? - spytała El.
- Oczywiście. Kopara mu opadnie jak cię zobaczy - powiedziała moja siostra.
- Dobra, musimy się zbierać. - rzekłam.
- Tak. Ja też muszę iść. Mamy się spotkać na miejscu. - odparła El.
Ruszyłyśmy w stronę wyjścia. Kawałek drogi przeszłyśmy razem, a później się rozdzieliłyśmy. Ja z Kate poszłyśmy w stronę klubu, a El w strone restauracji w której miała się spotkac ze swoim chłopakiem. Podczas drogi do klubu gadałyśmy z Kate na temat nowej szkoły do której pujdziemy po wakacjach. Nasza rozmowa nie trwała długo, gdyż po niecałych 10 minutach dotarłyśmy do miejsca w którym spędzimy najbliższą noc. Stanęłyśmy w kolejce do wejścia. Stałyśmy w niej ok. 5 minut. Ochroniarz, stojący przy wejściu, wpuszczając nas, nawet nie sprawdził czy jesteśmy pełnoletnie. Lepiej dla nas. Po wejściu do środka rozdzieliłyśmy się. Każda poszła w swoją stronę. Najpierw poszłam w stronę baru, aby się czegoś napić.  Dzięki alkoholowi zabawa jest jeszcze lepsza.  Podeszłam do baru i usiadłam na jednym z wysokich krzesełek. Zamówiłam jakiś specjał dnia. Barman podał mi jakiś niebieski napój. Wypiłam to dosyć szybko. Zamówiłam, więc następnego, potem jeszcze jednego i tak poleciało kilka kolejek. Po kilkunastu minutach wlewania w siebie alkoholu, postanowiłam iść na parkiet potańczyć.  Zaczęłam poruszać się w rytm muzyki. Kręciłam biodrami i wykonywałam różne, można powiedziać, że seksowne ruchy. W pewnym momencie poczułam czyjeś ręce na biodrach. Nie za bardzo przejmowałam się tym, że jakiś nieznajomy mnie obmacuje .  Po chwili obróciłam się w jego stronę. Byłam tak pijana, że nawet nie rozpoznałam osoby, z którą tańczyłam. Pamiętam jedynie tyle, że miał ciemno brązowe włosy . Chwilę później urwał mi się film. Nie pamiętam co się działo później.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Komentujcie ; )
5 KOMENTARZY = NASTĘPNY ROZDZIAŁ
Jeden komentarz to dla was kilka sekund a dla nas ogromna motywacja. Wtedy wiemy, że ktoś to czyta i że mamy dla kogo pisać. Wystarczy, że napiszecie, że rozdział wam się podobał, nie musicie się rozpisywać na parę stron.  I jeszcze jedno. Im więcej komentarzy tym dłuższy rozdział. Rozdział 3 pojawi się w niedzielę lub poniedzialek, bo jak wsześniej pisałam jedziemy na kilka dni nad jezioro.

Rozdział pisany na szybko, więc przepraszam za błędy.

Viv ; )

2 komentarze:

  1. Zajebisty : D Czy to będzie Liam ? ^.^ Awww xx
    Jeju ja tu chyba wykorkuje do niedzieli : P No nie doczekam się :D Liam i Viveinne : D Mry Mry ^.^ Dobra takze ja tu czekam juz na kolejny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niech to będzie Harry błagam <3 A pro po dawaj szybko nastepnego bo nie wytrzymam . ;) Blog jest super , może wpadniesz na mój ? http://onedirectionreasontobe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń