wtorek, 7 sierpnia 2012

Rozdział 1


29 lipca 15:45

NARRACJA TRZECIOOSOBOWA

Siedzą na lotnisku i czekają na samolot . Samolot który rozpocznie całkiem nowy rozdział w ich życiu. Będą musiały zmierzyć się z rzeczywistością w nowym kraju w nowym mieście z nowymi ludźmi. To tam będą pisały swoją historię przez kolejnych parę lat.

 - Wszyscy pasażerowie samolotu do Londynu proszeni są o przejście na odprawę.

I tak właśnie przekraczają próg samolotu, zaczynając nowe życie.


~Oczami Vivienne~
Od dobrej godziny, siedzimy w samolocie do Londynu. Kate śpi, a ja nie mam co robić. Siedzę i słucham muzyki .
-Proszę zapiąć pasy zaraz lądujemy.  - Nawet nie zauważyłam stewardesy, która podeszła.
-Kate , obudź się lądujemy. - zaczęłam potrząsać siostrę. 

30 minut później.


Stoimy z Kate przed lotniskiem i czekamy na nasza ciotkę, która miała po nas przyjechać.
-To wy jesteście Katherine i Vivienne .? - podbiegła do nas dziewczyna może w naszym wieku.

~Oczami Katherine~
Całą drogę przespałam, obudziła mnie Viv. Gdy wyszłyśmy z samolotu podbiegła do nas dziewczyna gdzieś w naszym wieku.
-To wy jesteście Katherine i Vivienne .?
-Tak - odpowiedziałyśmy.
-To super. Jestem wasza kuzynką nazywam się Elle. Będziecie mieszkać ze mną i waszą ciotką. Wzięłyśmy walizki i poszłyśmy za Elle. Gdy doszłyśmy do Villi w jakiej mieszkały byłyśmy zachwycone. Gdy weszłyśmy do domu ciocia nas przywitała ale zadzwonił telefon i poszła do kuchni. Obejrzałyśmy cały dom był wspaniały. Gdy doszłyśmy do pokoju Elle zauważyłyśmy rzeczy jakiegoś chłopaka. Spytałam ze śmiechem w głosie czy mamy jeszcze jakiegoś kuzyna.
-Nie to rzeczy mojego chłopaka. Ale przedstawię wam go kiedy indziej. - powiedziała.
- Dobrze. Wiesz my się chyba położymy bo jesteśmy zmęczone podróżą. - Powiedziałyśmy z Viv w tym samym czasie i wszystkie zaczęłyśmy się śmiać.




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Elle (El) Williams (18lat)

Zabawna, miła, przyjacielska dziewczyna. Uwielbia pomagać innym. Jej pasją jest malarstwo. Jest dziewczyną Nialla Horana. Przyjaźni się z 1D.

3 komentarze:

  1. Bardzo fajnie się zapowiada : D Czekam na kolejny rozdział : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny! Fajnie się zapowiada, powodzenia w pisaniu życzę i czekam na NN <33
    Zapraszam też do siebie :

    gotta-be-1d.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie się zapowiada, tylko szkoda, że taki krótki. Będę tu zaglądała częściej :) Zapraszam do mnie: http://you-can-count-on-me-lila.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń