poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Siemka ; )

Tu autorki bloga.
Witamy was .  To nasz pierwszy blog, więc bądźcie wyrozumiali . Może napiszemy coś o sobie.

Viv ~ Vivienne
Siee. Na prawdę nazywam się Natalia. Wiek nie gra roli. Mieszkam w Opolu. Uwielbiam One Direction, modę, uwielbiam tańczyć i śpiewać. Jestem niską blondynką o brązowych oczach. Kate mówi na mnie Miśka.

Kate ~ Kathreine
Hejka. Mam na imię Karolina. Tak jak Viv mieszkam w Opolu. Nie będę pisać co lubię, bo Vivienne wymieniła wszystko czym się interesuje. Jestem brunetką o piwnych oczach. Viv mówi na mnie Kicia ; )

To wszystko o nas : pp
Mamy nadzieję, że nasz blog się wam spodoba. Z góry prosimy o komentarze ; **

PS. Jeszcze dziś przedstawienie postacie. Istnieje możliwość że prolog także .


~~ Viv i Kate <33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz