środa, 8 sierpnia 2012

Rozdział 3

~ Oczami Katherine ~
Usiadłam na łóżku i przeciągnęłam się. Oglądnęłam się dookoła i zauważyłam, że nie jestem w swoim pokoju.
- Co ja tu robię i gdzie do cho***y jestem ? - pomyślałam.
Wczoraj na dyskotece chyba za dużo wypiłam bo pamiętam tylko że rozmawiałam z brunetem o brązowych oczach, nie pamietam jego imienia ani jego twarzy. Nie wiem co bylo dalej.  Nagle drzwi od pokoju otworzyły się, a w nich staną...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Macie urywkę 3 rozdziału.
Jak sądzicie ? Kto stanął w drzwiach .?
Komentujcie ;-)
Jutro pojawi się cały rozdział ; D

Kate ; **

5 komentarzy:

  1. Hmmm , nie wiem kto w nich stanął XD
    Harry albo Liam ? ^.^ Nie mam pojęcia :P
    Czekam na następny rozdział < 3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  2. A w nich stanął Zayn : D Znaczy ja tak obstawiam :P

    OdpowiedzUsuń
  3. To pewnie Zayn ;)) Nie mogę się doczekać następnego , przez ten początek chce czytać dalej ;))
    Zapraszam do mnie ;DD

    OdpowiedzUsuń