wtorek, 7 sierpnia 2012

Rozdział 2 cz. 1

~ Oczami Viv ~
Obudziłam się o 9. Usiadłam na łóżku i rozejrzałam się po pokoju. Moim nowym pokoju. Wczoraj nie było mi to dane, ponieważ jak tylko weszłam do pokoju, rzuciłam się na łóżko po czym odpłynęłam w objęciach Morfeusza. Wstałam, wzięłam ubrania i kosmetyczke i ruszyłam do łazienki, która wczoraj wieczorem pokazała mi El. Będąc już w łazience, położyłam rzeczy na szafeczce koło umywalki i weszłam do kabiny prysznicowej. Dopiero teraz, czując zimne krople wody spływające po moim nagim ciele, uświadomiłam sobie, że moje dotychczasowe życie całkowicie się zmieni.
- Dobra, koniec tych rozmyślań. Co się stało to się nie odstanie. Musimy żyć dalej. - powiedziałam. Nie, no świetnie. Gadam sama do siebie. Ja już na serio zwariowałam.
Zakręciłam wodę i wyszłam spod prysznica. Owinęłam ciało ręcznikiem, powycierałam je i nałożyłam bieliznę. Stanęłam przed lustrem i zaczęłam suszyć włosy. Kiedy były już całkowicie suche, zrobiłam delikatny makijaż i ubrałam się. Mój dzisiejszy strój składał się z czarnych rurek, białej bokserki, czerwonej bluzy bejsbloówki, czerwonej czapki bejsbolówki i czerwonych skejtów (bez fona i słuchawek ). Gotowa zeszłam na dół. Udałam się w stronę kuchni, skąd dobiegały odgłosy rozmowy. Przekraczając jej próg, zauważyłam wszystkich mieszkańców tego domu siedzących przy stole. Nawet moja kochana siostrzyczka (5 zestaw od góry), siedziała i prowadziła, jakże ciekawą konwersację z moją ciotką na temat pracy ciotki. Wspominałam już, że nasza ciotka jest znanym adwokatem ? Nie ? To już nadrabiam. Nasza ciotka jest bardzo znanym adwokatem w Londynie. Najczęściej reprezentuje różne gwiazdy.
- Hej Viv ! - z moich rozmyślań wyrwał mnie głos mojej kuzynki. (zestaw 2)
- Dzień Dobry - powiedziałam.
- Witam, Vivienne - przywitała mnie ciotka, przerywając rozmowę z Kate.
- Siemka - powiedziała moja siostra.
- Co na śniadanie ? - zapytałam.
- Omlety z nutellą - odpowidziała mi El.
- Mniaam - powiedziałam i usiadłam przy stole. Nalożyłam sobie omleta, posmarowałam nutellą i zaczęłam jeść.
- Może El pokaże wam miasto - zaproponowała ciotka.
- Z chęcią - odpowiedziały Kate i El w tym samym czasie.
Jak ciocia powiedziała, tak zrobiłyśmy. Po śniadaniu wzięłyśmy torebki, ubrałyśmy buty i wyszłyśmy z domu. Ruszyłyśmy w stronę miasta. Najpierw wybrałyśmy się na małe zakupy. Chodziłyśmy po sklepach blisko 6 godzin. Ja kupiłam sobie trzy zestawy ( Zestaw 1, zestaw 2, zestaw 3), Kate też 3 ( Zestaw 1, zestaw 2, zestaw 3 ), a El tylko 1 zestaw.
Po zakupach poszłyśmy do Milkshake City. Ja zamówiłam czekoladowego, Kate truskawkowego, a El waniliowego szejka. Po wypiciu szejków poszłyśmy pozwiedzać okolicę. El pokazała nam Big Ben, Most nad Tamizą, a na koniec wybrałyśmy się na London Eye. "Podróż" nim zajęła nam ok. 40 min. Po wyjściu z kopuły, zapytałam kuzynki :
- El, pokazałabyś mi jakiś fajny klub, bo mam ochotę dziś trochę zabalować.
- A mnie to już nie zapytasz czy chciałabym iść z tobą ? - zapytała moja siostra z wyrzutem.
- Kate, chcesz iść dzisiaj ze mną i El na imprezę .? - zapytałam przesłodkim głosem.
- Tak - odpowiedziała mi siostra.
- Ale ja z Wami nie pójdę. Dziś z moim chlopakiem świętujemu pierwszą rocznicę naszego związku - powiedziała El.
- Spoko, ale pokażesz nam gdzie się znajduje jakiś klub .? - spytałam.
- Tak. Tu niedaleko jest taki fajny do którego zawsze chodzę z przyjaciółmi.
El pokazała nam gdzie znajduje się miejsce do którego planowałyśmy się wybrać dziś wieczorem. Odwiedziłyśmy jeszczę parę miejsc i wróciłyśmy do domu.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jutro, albo pojutrz pojawi się druga część 2 rozdziału.  Później przez ok. tydzień nie będzie rozdziałów, bo my z Kate wyjeżdżamy na 4-5 dni nad jezioro. Ale po powrocie nadrobimy.

Komentujcie ; )
Vivienne ; **

6 komentarzy:

  1. Wow, bardzo fajnie piszecie.
    jestem ciekawa jak dalej potoczą się losy sióstr i kto będzie wybrankiem Kate.
    Nie mogę doczekać się następnego i mam prośbę abyście mnie poinformowały jak się pojawi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo nam miło ; )
      Oczywiście, że cię poinformujemy ; )
      Ale jakbyś mogła podać swój numer gg byłoby nam łatwiej informować cię o rozdziałach ; **

      Usuń
  2. Świetny rozdział : D Już chce wiedzieć co się wydarzy na tej imprezie ^.^ : D Czekam na kolejny rozdział : D Chcę być informowana juz pisałam pod wcześniejszym rozdziałem :) Z tego co się orientuję pisałam z Karoliną : D Pozdrawiam was dziewczyny :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem. Pisałaś z Karoliną ;) Ale z tego co pamiętam pisałam Ci, że pojawił się nowy rozdział. Twój numer to 43807649 .?

      Usuń
    2. Tak , tak :D Zreszta już sama wiesz XD

      Usuń
  3. Super, ciekawie się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń